Interactieve webformulieren via MatchLog.nl

Voordelen voor de exposant

  • de exposant (m/v) ziet hoe hijzelf en zijn hond(en) is ingeschreven. Hij hoeft niet bang te zijn dat zijn inschrijving is zoekgeraakt

  • het programma controleert de meeste van de ingevoerde gegevens: een hond van twee jaar inschrijven in de puppyklasse is niet meer mogelijk. Ook wordt gecontroleerd of alle vereiste gegevens ingevuld zijn.

  • de exposant kan later altijd nog een hond toevoegen. Wijzigen of verwijderen van inschrijvingen door de exposant is niet mogelijk.

  • de kosten van deelname worden automatisch berekend en een specificatie van het eindbedrag kan worden opgevraagd. De exposant heeft duidelijkheid en kan zich niet meer vergissen.

  • de sluitingstermijn van de inschrijving zal in veel gevallen aanzienlijk later kunnen

  • de exposant kan het formulier in zijn eigen taal invullen (formulierteksten en terugmeldingen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans beschikbaar)

Voordelen voor de organisatie

  • geen eindeloos intypen van formulieren meer nodig

  • geen verwarring over onduidelijke opgaven: de exposant is nu verantwoordelijk voor de juistheid van de tekst

  • bevestiging van ontvangst van de inschrijving gaat automatisch. Bovendien kan de exposant zelf zien hoe en met welke hond(en) hij/zij is ingeschreven door met zijn inschrijfnummer en wachtwoord opnieuw in te loggen

  • het ras + variŽteit wordt gekozen uit de lijst van bijna 400 door de FCI erkende rassen; dus geen gepuzzel meer

  • allerlei controles op de invoer, zo wordt bv. de leeftijd van de hond in relatie met deelnameklasse automatisch gecontroleerd

  • het inschrijfgeld wordt automatisch berekend waardoor de exposanten bijna altijd het juiste bedrag zullen overmaken.

  • de organisatie heeft op elk moment via internet inzicht in het verloop van de inschrijvingen

  • de organisatie kan al tijdens de inschrijfperiode eventuele wijzigingen aanbrengen  

  • exposant kan later nog een hond toevoegen; deze komt automatisch onder dezelfde exposant te "hangen"

  • allerlei beheermogelijkheden, bv. het beoordelen en vrijgeven van aanmeldingen

  • de gegevens komen digitaal beschikbaar in de vorm van tabellen. Deze kunnen direct worden verwerkt door uw eigen software (bv. Microsoft Access) voor het aanmaken van de catalogus en benodigde overzichten, facturen, keurverslagen enz.

  • installatie is minutenwerk, het plaatsen van een hyperlink op uw website is voldoende. (Natuurlijk zullen diverse zaken tevoren goed moeten worden afgestemd.)

  • de sluitingstermijn van de inschrijving kan vaak later, doordat de inschrijfgegevens direct digitaal beschikbaar zijn. Bij een latere sluiting van de inschrijving kunt u meer aanmeldingen verwachten

  • voor de exposanten die niet kunnen of willen inschrijven via internet blijft er natuurlijk uw papieren inschrijfformulier. Het invoeren van deze formulieren gaat eveneens via internet en kan daarom eenvoudig over meerdere personen worden verdeeld.

Nog vragen? Stel ze gerust via info@matchlog.nl

Douwe Baars, Vledder

naar vorige pagina